Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Tapaskväll med en vän

Av Åsa - 27 juli 2009 21:43

Fick ett infall och bjöd över en vän på en tapaskväll med lite rosé, och det går att dricka rosé även i småkallt väder med det är ingen hit precis. Om möjligt fick detta mig bara att sakna solen ännu mer. Snälla solen kom hit igen!!


Andra dagen på mitt sommarjobb, bara det att vara över trettio och ha ett sommarjobb ;) men det var blandad kompott, mycket feltänk men även många rätttänk, om det ordet ens finns.

Och det måste vara en av det bästa sakerna med att bli äldre, inget får oöverstigliga proportioner, gör jag fel så gör jag , går det att rätta till så gör det, annars får jag leva med det.

Sen jobbar jag ju inte med hjärnkirurgi, även om resonemanget hade kunnat funka där med...till nöds i alla fall.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 februari 2010 17:54

Maginfluensa, började i måndags natt då vi vaknade i en säng full av ... Så var det lite småhängigt några dagar till och sen var det M tur, några timmar senare låg jag och stirrade ner i kaklet...   Men vilken återhämtning det är, känner mig in...

Av Åsa - 7 februari 2010 23:07

Min hemska uppgift är klar nu, och det har nog vissa förtjänster! Det är bara att hålla tummarna :-) Imorgon ska jag njuta av ett relativt avslappnat schema, åka in till stan och lämna blod, kanske träffa en fikakompis, vidare hem för att läsa på l...

Av Åsa - 4 februari 2010 09:15

Isch jag kommer inte igång, jag får paniiiiiiiiiiik! Varför är det så svårt att bara börja skriva, det behöver inte vara perfekt, så varför är det så så svårt?   Nä dags att börja :-)   ...

Av Åsa - 1 februari 2010 16:08

Tllibaka till bloggen igen, jag har saknat att blogga men det är bara att inse att det är svårt att hinna med allt, jag arbetar i bästa fall halvtid vissa veckor och så skolan med pendlandet på det. Sen ska jag ju som vanligt komma i form också, så...

Av Åsa - 23 augusti 2009 08:08

Här kommer några bilder från semesterm! Vi hade det mestadels väldigt skönt och det är inte tu tal om att det var väldigt vackert! De här bilderna ska jag njuta av hela sommaren :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards