Alla inlägg under mars 2008

Av Åsa - 31 mars 2008 10:01

Jodå paketet, visst var det fint inslaget förresten?

Det blev en jeanskjol från name it, en annan jättesöt klänning från name it, som Annika också köpte så jag apade efter henne för den var så söt, och epp par pippistrumpor för rysliga 79, du vet ju vad strumpbyxor kostar på Ullared...


Nu vill hon inte ha något av det, hon är skitsur för att jag åkte till storstan, så hon tog sin hämnd direkt *S* så nu får de vänta på glada dagar eller på

lillasyster!

Lillasyster fick en boll och en Nalle P bok, hon verkar väldigt nöjd :-) 

HIttade du något till Max?

Av Åsa - 30 mars 2008 22:21

Så var det återigen dags för medlemmarna i vår eminenta grupp att träffas, några bortfall blev det men vi som kom hade väldigt trevligt i alla fall!

Jag var ju inte med sist men kände mig ändå helt hemma :-)

Om jag trasslar till det så kommer det inte rubruker över fotona men de flesta känner ni nog igen tror jag !


Av Åsa - 27 mars 2008 21:46

Ja som ni kan se så lät vi familjekänslan besegra vår bekvämlighet, det var trångt och jag fick snö uppför halva benen och ville bara in och äta våfflor men för den goda sakens skull tog vi några varv runt backen!


Hej vad det gick *s*

Av Åsa - 27 mars 2008 19:19

Väckarklockan ringer redan annna sex och det är inte jättetidigt jag vet, men för mig är det tufft, kvällsmänniska som jag är.

Lite frukost iväg med bussen och så rullar det på tills klockan fyra då vi får åka hemåt, hemma klockan sex och då är det två snabba timmar kvar innan barnen sover, sen måste jag i säng klockan tio senast för att ens orka upp och upprepa mönstret dagen därpå...


Trött trött trött med andra ord, dessutom håller vi på med ett trist  grupparbete och det tar sådan tid, alla ska tycka till och inget går som jag jag har tänkt mig, tur det kanske *S*


Svärmor har åkt hem och familjen pustar ut, det är ändå skönast att vara ensamma, tråkigt men sant!


Ser fram emot helgen!

Av Åsa - 24 mars 2008 10:05

En smula forcerat kanske, alla mer eller mindre uppmanas att gratulera den lilla divan och nu kommer jag ut med en liten nigning och och tackar glatt... men det är ju så roligt att bli lite uppvaktad *s*

Tusen tack för alla hälsningar, tänk att de flesta av oss ska ses nästa vecka *ihiiiii ska bli kul*


Det var trevligt igår, jag blev firad av vänner och och vi åt så klart för mycket smörgåstårta så sen var vi tvugna att gå ut med barnen och åka pulka, en och annan kalori brände vi nog, även om jag mest stod still högst upp i backen, den andra mamman for upp och ner och hjälpte till med pulkorna, men så är hon hon en smalis med :-)


Vad tycker ni om min smörgåstårta, jag är lite stolt, och visst blev den snyggare än min första? (Finns nog under oktober för den nyfikne)

Av Åsa - 20 mars 2008 22:19

Alla som känner mig borde verkligen veta att jag älskar min födelsedag, vilket i sig är märkligt men...det gör jag.


Röd dag imorgon så imorgon så det här var sista chansen, jag tar t.o.m på mig för att kika ut i brevlådan, längst in ligger ett paket, besvikelsen var stor, ett fjuttigt paket bara..?

Nä det var värre än så, paketet var till tjejerna, jag har inte fått något alls!


Nu är jag skitsur på riktigt! 

Ingen idé att fylla år längre!

Av Åsa - 19 mars 2008 21:25

Härligt med vinter i mars, inte en snöflinga innan dess men nu så kom den...


K ville gärna att ni skulle få den, det är hon och mästerarkitekten M som har gjort den!

Ovido - Quiz & Flashcards