Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Lunch med ungarna!

Av Åsa - 15 juli 2009 14:11

Jag trodde verkligen att det kunde bli trevligt, optimist som jag är ;)

Nu har alla fall halva dagen gått så jag kan snart återvända till min deckare, jag läser den sista delen i  Stieg Larssons triologi, men det ska bli skönt att lägg den i hyllan, det är inte en enda normalbegåvad människa i den boken, den ena är finurligare än den andra...tröttsamt i längden.


Vi satt och pratade häromdagen om svärmorsincidenten, allt är så helfel, och precis när jag började mjukna ordentligt så sa M att hon hade sagt att hon var ledsen för att det blev så jobbigt för honom, men inte att hon hade sagt något till mig! Det ångrade hon inte!

Så nu sitter jag här, jag är inte ledsen längre, jag har ju känt hela tiden att jag inte duger i deras ögon, det här är bara det enda ärliga anfallet mot mig.


Jag tänker inte lägga ner mer energi på det här, tycker det är en överreaktion av guds nåde, och tänk på det här, för någon som avskyr dålig stämning så hade hon inget emot den när hon själv låg bakom den! Hon gjorde ju inget för att undvika den.

Inkonsekvens när den är som bäst.

 
 
Ingen bild

Denise

26 juli 2009 14:45

Tomt på inlägg här nu! Saknar!
Stor kram, hoppas allt är bra med dig.

 
Ingen bild

Åsa

26 juli 2009 21:21

Jag mår finfint, bara slö :-)

Kram sötis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 februari 2010 17:54

Maginfluensa, började i måndags natt då vi vaknade i en säng full av ... Så var det lite småhängigt några dagar till och sen var det M tur, några timmar senare låg jag och stirrade ner i kaklet...   Men vilken återhämtning det är, känner mig in...

Av Åsa - 7 februari 2010 23:07

Min hemska uppgift är klar nu, och det har nog vissa förtjänster! Det är bara att hålla tummarna :-) Imorgon ska jag njuta av ett relativt avslappnat schema, åka in till stan och lämna blod, kanske träffa en fikakompis, vidare hem för att läsa på l...

Av Åsa - 4 februari 2010 09:15

Isch jag kommer inte igång, jag får paniiiiiiiiiiik! Varför är det så svårt att bara börja skriva, det behöver inte vara perfekt, så varför är det så så svårt?   Nä dags att börja :-)   ...

Av Åsa - 1 februari 2010 16:08

Tllibaka till bloggen igen, jag har saknat att blogga men det är bara att inse att det är svårt att hinna med allt, jag arbetar i bästa fall halvtid vissa veckor och så skolan med pendlandet på det. Sen ska jag ju som vanligt komma i form också, så...

Av Åsa - 23 augusti 2009 08:08

Här kommer några bilder från semesterm! Vi hade det mestadels väldigt skönt och det är inte tu tal om att det var väldigt vackert! De här bilderna ska jag njuta av hela sommaren :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards