Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

En dag vid badsjön!

Av Åsa - 27 juli 2009 11:33

Här har vi alla tagit oss ner till sjön i byn, snöpligt nog hade jag en fruktansvärd ryggvärk så nu blev det inga härliga kanonkulor...


Men det var ganska skoj ändå, den lilla är vansinnigt orädd och hoppar direkt i efter mig, strunt samma att inte ens jag bottnar-lite otäckt!

Men å andra sidan så balanserar den stora upp det eftersom hon är vansinnigt rädd för allt djupt vatten :)


Enjoy!

 
 
Ingen bild

Denise

27 juli 2009 18:23

Triss i damer! Superfina, vad härligt det ser ut! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 februari 2010 17:54

Maginfluensa, började i måndags natt då vi vaknade i en säng full av ... Så var det lite småhängigt några dagar till och sen var det M tur, några timmar senare låg jag och stirrade ner i kaklet...   Men vilken återhämtning det är, känner mig in...

Av Åsa - 7 februari 2010 23:07

Min hemska uppgift är klar nu, och det har nog vissa förtjänster! Det är bara att hålla tummarna :-) Imorgon ska jag njuta av ett relativt avslappnat schema, åka in till stan och lämna blod, kanske träffa en fikakompis, vidare hem för att läsa på l...

Av Åsa - 4 februari 2010 09:15

Isch jag kommer inte igång, jag får paniiiiiiiiiiik! Varför är det så svårt att bara börja skriva, det behöver inte vara perfekt, så varför är det så så svårt?   Nä dags att börja :-)   ...

Av Åsa - 1 februari 2010 16:08

Tllibaka till bloggen igen, jag har saknat att blogga men det är bara att inse att det är svårt att hinna med allt, jag arbetar i bästa fall halvtid vissa veckor och så skolan med pendlandet på det. Sen ska jag ju som vanligt komma i form också, så...

Av Åsa - 23 augusti 2009 08:08

Här kommer några bilder från semesterm! Vi hade det mestadels väldigt skönt och det är inte tu tal om att det var väldigt vackert! De här bilderna ska jag njuta av hela sommaren :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards