Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Menskoppsrapport

Av Åsa - 26 juli 2009 20:32

Först och främst, det sista jag någosin trodde jag skulle testa var just en menskopp, bara ordet är ju äckligt.

Mens-kopp.


Men nu så är det dags för mig att krypa till korset, världens bästa grej, ingen kladdig känsla nere i trosan, inga häftig knip för att det inte ska svämma över i trosan vid hastiga uppstigningar. Inga vassa kanter som skaver mot skinnet, och faktiskt så är det lite spännande, hur mycket har det kommit ;)

Jag är frälst!

 
 
Ulle

Ulle

26 juli 2009 20:45

Är himla sugen på att testa en sån där kopp...kan ju tyckas dyr i inköp, men det sparar man ju in rätt snabbt!

http://ulles

 
Ingen bild

Denise

27 juli 2009 06:14

aaaaahhhh.....bingo....bingo igen....aaaahhhh...*håller för öronen*

Jag KAN bara inte förstå... MensKOPP...åh...varför kallar man det så? Nää... jag kommer aldrig få veta hur bra det är. Pallar inte...MensKOPP...iihhh...

 
Ponder

Ponder

27 juli 2009 11:19

Ja men visst är den suverän. Har man en gång provat går man aldrig tillbaka till bindor och tamponger skulle jag vilja säga!

Denise: De kallar den ju för m-kopp nu, känns det bättre?

http://ponderingar.blogspot.com

 
jenny

jenny

30 juli 2009 23:28

Ja, det är lätt att bli frälst! Syrran skrattadeså hon grät när jag berättade om min, och trodde det var ett april-skämt. Men nu är hon också mens-kopp frälst. Vi får snart bilda en sekt till tror jag ;)

http://jenny75.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 februari 2010 17:54

Maginfluensa, började i måndags natt då vi vaknade i en säng full av ... Så var det lite småhängigt några dagar till och sen var det M tur, några timmar senare låg jag och stirrade ner i kaklet...   Men vilken återhämtning det är, känner mig in...

Av Åsa - 7 februari 2010 23:07

Min hemska uppgift är klar nu, och det har nog vissa förtjänster! Det är bara att hålla tummarna :-) Imorgon ska jag njuta av ett relativt avslappnat schema, åka in till stan och lämna blod, kanske träffa en fikakompis, vidare hem för att läsa på l...

Av Åsa - 4 februari 2010 09:15

Isch jag kommer inte igång, jag får paniiiiiiiiiiik! Varför är det så svårt att bara börja skriva, det behöver inte vara perfekt, så varför är det så så svårt?   Nä dags att börja :-)   ...

Av Åsa - 1 februari 2010 16:08

Tllibaka till bloggen igen, jag har saknat att blogga men det är bara att inse att det är svårt att hinna med allt, jag arbetar i bästa fall halvtid vissa veckor och så skolan med pendlandet på det. Sen ska jag ju som vanligt komma i form också, så...

Av Åsa - 23 augusti 2009 08:08

Här kommer några bilder från semesterm! Vi hade det mestadels väldigt skönt och det är inte tu tal om att det var väldigt vackert! De här bilderna ska jag njuta av hela sommaren :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards